Desværre er dans aflyst i aften, 24/2-2026, pga influenza.
I skal alle huske at sende 1 danseønske direkte til Majbritt,
der er hyggeaften og fælles dans på tirsdag d. 3/3-26
|
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.
|
Desværre er dans aflyst i aften, 24/2-2026, pga influenza.
I skal alle huske at sende 1 danseønske direkte til Majbritt,
der er hyggeaften og fælles dans på tirsdag d. 3/3-26
God aften til alle!
så skal vi i gang med at øve opvisningsdanse.
1. Sumoni
Korr.: Susanne Mose Nielsen
2. Heart In Two
Korr.: Michelle Risley, Gary Lafferty & Karl-Harry Winson
3. When You See Me
Korr.: Niels Poulsen
4. Wait a Minute
Korr.: Karl-Harry Winson
5. Baby I Wanna Know
Korr.: Niels Poulsen
6. Going Blonde
Korr.: Gary O’Reily
Fastelavns hyggeaften på tirsdag 3/2 🎭
Kom meget gerne udklædt 😍
Der er præmie til bedst udklædte 😉
Begynderne danser fra kl 18.00 til 18.50
Fra kl 19.00 er der fælles danseaften for alle 💃🕺
Ved 19.30 tiden holder vi pause, spiser Fastelavnsboller (medbring selv kaffe, te mm) og kårer bedst udklædte 👑 når I har stemt på jeres favoritter.
Vi danser videre fra ca. kl 20.00 til 21.20
Vi glæder os 🤩 og håber at se jer alle sammen.
Kh. Ewa og Mindste
Så er der oplysninger om sæsonstart 2025 på info-siden og vi har ryddet lidt op på links-siden.
/Tim
Hej alle!
Ønsker i alle har haft eller får en god sommerferie og glæder jer til at starte op på dans igen.
Jeg glæder mig til at se jer fra tirsdag d. 26. august 2025 hvor vi skyder den nye danse sæson igang.
danse hilsen Majbritt
I år prøver vi noget nyt og vores dans i Madsby Parken – Fredericia
Bliver afholdt lørdag d. 14. juni 2025 i tidsrummet 13.00 – 17.00
Medbring drikkelse og evt. kage og nyd en dansedag i lige ved søen
i Madsby Parken.
Danse hilsen Bestyrelsen
En dag for Silverrado Ranch Linedancers aktive og passive medlemmer.
Vi glæder os til at danse med jer!
Danse hilsen Bestyrelsen
Så er vi klar til opstart, vi glæder os til at ser jer alle
gamle som nye medlemmer.
Hilsen Bestyrelsen og instruktører
Kære dansere
Jeg har oprettet en ny gæstebog, der kommer til at erstatte den gamle side med “Danseoplevelser”. Indholdet fra den gamle side er kopieret med over i den ny gæstebog, så alt ligner lidt sig selv, bortset fra at siden nu hedder Gæstebog.
/Tim